آهنگ جدید و بسیار زیبای شهاب تیام با نام دلم کو ؟
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول

آهنگ جدید و بسیار زیبای شهاب تیام با نام دلم کو ؟

بعد از چند ماه انتظار....

آهنگ و موزیک ویدئو بسار زیبا از شهاب تیام با نام دلم کو

با آرزوی موفقیت برای شهاب جان و تمام خوانندگان ایرانی

 

 

 

آهنگ جدید و بسیار زیبای شهاب تیام با نام دلم کو ؟

 

 

  آهنگ جدید و بسیار زیبای شهاب تیام با نام دلم کو ؟

 

  Song Ft Shahab Tyam I called Koo

 

  صوتی   سایز 3/36MB کیفیت 128kbps

           تصویری سایز  79MB   ویدئو MPEG4 1280x720 موسیقی stereo 128kbps

          دانلود صوتی با  لینک مستقیم

                                                   دانلود

 

          دانلود تصویری با  لینک غیر مستقیم

                                                          سرور مدیافایر
                                                          سرور مگاآپلود

                                                          سرور فایل فکتوری


نظرات شما عزیزان:

افسانه
ساعت19:05---24 تير 1390
آپم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 203
بازدید هفته : 272
بازدید ماه : 265
بازدید کل : 270663
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1